Tytuł: Jak warsztaty radzą sobie z nieuczciwymi klientami?

Sprawdź najważniejsze wydarzenia tygodnia na aftermarkecie.
Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, kliknij i zobacz ją w przeglądarce. 23-01-2020
Zwlekanie z płatnością za naprawę, kwestionowanie cen, wystawianie krzywdzących opinii w Internecie czy fałszywe oskarżenia o dokonanie uszkodzeń pojazdu... to tylko niektóre formy nagannych zachowań klientów, o których informują nas warsztaty samochodowe. W dzisiejszej ankiecie sprawdzamy, czy mechanicy często spotykają się z podobnymi sytuacjami oraz, które z nich są najbardziej powszechne. Zachęcamy do udziału.
Polecamy także lekturę wywiadów. W jednym z nich przedstawiamy sylwetkę pani Eli, współwłaścicielki warsztatu zajmującego się tuningiem pojazdów, która startuje w wyścigach na 1/4 mili w swoim 900-konnym BMW.
Znamy już datę XV edycji Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego. Zachęcamy wszystkich do zapisania jej sobie w kalendarzu.

Z poważaniem
Witold Hańczka
MotoFocus.pl
Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Nieuczciwi klienci warsztatu - jak sobie z nimi radzisz? Ankieta.
Kobieta za kierownicą 900-konnego BMW - wywiad
Komisja sejmowa zatwierdziła senackie poprawki do BDO
Cyfrowa rewolucja - zbuduj z nami wizerunek swojej firmy w Internecie
Technika
Jak zapobiegać uszkodzeniom nastawnika?
Tylne zawieszenie Forda Mondeo - film instruktażowy SWAG
Przyczyny awarii turbosprężarek: brak smarowania
Informacje
"Zaufanie pochodzi z wewnątrz" - wywiad z producentem olejów Comma
Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego już w kwietniu
Wystartował konkurs Young Car Mechanic 2020
ZF Aftermarket: Dlaczego wymiana płynu hamulcowego jest ważna?
Szkolenia
Szkolenia Magneti Marelli w lutym i marcu
Zobacz także
Drugie życie beczek po oleju
Praca
22 stycznia 2020, 9:56
21 stycznia 2020, 8:00
15 stycznia 2020, 14:48
15 stycznia 2020, 14:57
Facebook YouTube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
MotoFocus.pl © 2020, Wszelkie prawa zastrzeżone.