Tytuł: Sprzedaż części w serwisie - dlaczego warto sprzedawać?

Jeśli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, zobacz ją online .

W celu zapewnienia dobrego wyniku finansowego serwisu samochodowego nie wystarczy efektywna sprzedaż roboczogodzin, wydajna praca mechaników czy dobra organizacja pracy. Konieczna jest również dobra sprzedaż części zamiennych.

W dobrych serwisach obrót na częściach zamiennych stanowi minimum połowę, a nawet 2/3 obrotu warsztatu, ponieważ marża ma znaczący wpływ na rentowność serwisu.
Jakie części warto sprzedawać i dlaczego?

Najlepiej oferować dobrej jakości markowe części, bo za to, co zamontujemy odpowiedzialność ponosi serwis i to tu wraca zdenerwowany klient z reklamacją. W interesie serwisu jest więc przekonanie klienta do zakupu dobrych jakościowo i sprawdzonych części oraz wyjaśnienie, dlaczego warto czasem za nie więcej zapłacić. O zapłaconym rachunku klient szybko zapomni, a wadliwie działająca część i reklamacja długo zapadają w pamięć.

Jak poprawić wynik finansowy serwisu?

Najlepszą metodą jest sprzedaż części i roboczogodzin poprzez rozszerzenia zlecenia klienta...
                      ...aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj całość artykułu:


Więcej informacji na temat przystąpienia do sieci Bosch Car Service znajdą Państwo na stronie www.warsztatybosch.pl
Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.