Tytuł: Czy klient wraca do Twojego warsztatu?

Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, zobacz ją online 
Ilu właścicieli warsztatów samochodowych jest w stanie powiedzieć, jaki procent klientów jest ich stałymi klientami? Zapewne niewielki odsetek, gdyż serwisów stosujących profesjonalne programy warsztatowe na rynku Aftermarket jest niewiele, a wręcz znikoma liczba.

Stosowanie programu warsztatowego nie oznacza posiadania tego programu w komputerze w punkcie obsługi klienta i drukowanie z niego zlecenia i faktury. Stosowanie programu warsztatowego oznacza korzystanie z danych w nim zawartych i umiejętność zarządzania serwisem na ich podstawie. Żeby tak było, dane muszą być wprowadzane jednolicie i poprawnie. Nie mając rzetelnych danych w bazie i nie prowadząc analiz przepływu usług i klientów przez serwis, odpowiedź na pytanie o odsetek stałych klientów oparta jest jedynie na wrażeniu i nie odpowiada rzeczywistości.
A co to znaczy posiadać stałego klienta? W powszechnym rozumieniu, stałym klientem jest klient wracający do serwisu. Ale czy na pewno każdy powrót klienta, to z definicji jest powrót stałego klienta? I czy każdy powrót klienta może być powodem do dumy i radości doradców serwisowych i właściciela serwisu?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w artykule. Aby do niego przejść: 


Więcej informacji na temat przystąpienia do sieci Bosch Car Service znajdą Państwo na stronie www.warsztatybosch.pl

Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.