|
|
Innowacje Brembo na Grand Prix Formuły 1 w sezonie 2019
Tarcze hamulcowe z maksymalnie 1480 otworami wentylacyjnymi, lżejsze zaciski i niższy moment hamujący.
|
|
|
BREMBO XTRA: gdy tarcze i klocki są do siebie idealnie dopasowane
Połączone działanie klocków hamulcowych Brembo Xtra oraz tarcz hamulcowych Max i Xtra zapewnia najlepszą skuteczność hamowania w każdych warunkach.
|
|
|
Rewolucja w Formule E oznacza szybsze samochody z hamulcami Brembo
Oto wszystkie różnice między nowym bolidem Formuły E Gen2 i jego poprzednikiem – Gen1.
|
|
|
Hamulce Nascar: dlaczego tyle ważą? Jak często są używane?
Brembo ujawnia wszystkie liczby. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o faktach i liczbach dotyczących hamulców Brembo w samochodach Nascar.
|
|
|
BMW X2 M35i to pierwszy samochód z innowacyjnym zaciskiem Brembo Flexira
Flexira, nowa koncepcja kompaktowego zacisku Brembo, debiutuje w bawarskim crossoverze. Lekkość, osiągi i design Brembo, teraz również w samochodach klasy średniej.
|
|
|
Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Brembo. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|