|
Temat reklamy w warsztacie bywa jednym z najtrudniejszych, z którym musi się zmierzyć właściciel warsztatu. Obecny rynek reklamowy oferuje cały szereg możliwości. Pytania zawsze brzmią – gdzie się najlepiej reklamować? Jak? I ile pieniędzy warto na reklamę wydać?
|
|
Rzadko zdarza się, aby w warsztacie był zatrudniony profesjonalny doradca ds. marketingu. Zwykle tymi tematami zajmuje się ktoś przy okazji - właściciel, ktoś z jego rodziny, albo dorywczo któryś z pracowników biurowych. Warto zastanowić się czy w takiej sytuacji nie będzie efektywniej dla warsztatu powierzyć tę rolę specjalistom zewnętrznym. |
|
|
Jedną z wielu korzyści jakie warsztat otrzymuje po wejściu do sieci Bosch Car Service jest możliwość skorzystania z różnorodnych, profesjonalnych form reklamy warsztatu. Reklama ta w znakomitej większości przypadków jest finansowana przez firmę Bosch, a więc dla serwisu bezpłatna.
|
|
Ważnym czynnikiem dla właściciela warsztatu jest tu nie tylko oszczędność pieniędzy, ale również czasu swojego lub pracownika, dzięki przynależności do sieci, która posiada wyspecjalizowany dział marketingu. Wszystkie warsztaty zrzeszone pod szyldem Bosch Car Service otrzymują dostęp do wielu bezpłatnych narzędzi promowania firmy zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim.
|
|
Sprawdź z jakich bezpłatnych form reklamy może skorzystać warsztat należący do sieci Bosch Car Service |
|
|
|
|
Więcej informacji na temat przystąpienia do sieci Bosch Car Service znajdą Państwo na stronie www.warsztatybosch.pl
|
|
Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|