Jeśli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, zobacz ją online . |
|
|
Zapraszamy do lektury najnowszego wydania newslettera specjalnego ZF Aftermarket. Znajdziecie w nim garść informacji wprost ze świata marek LEMFÖRDER, SACHS i TRW. Dowiecie się między innymi, jakie konkurencje przygotowano na VIII Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników, jak działa program lojalnościowy ZF [pro]Points oraz jakie podzespoły wybierają Adam Małysz i Bartosz Ostałowski. Miłej lektury! |
|
|
ZF Aftermarket został ponownie partnerem Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Nasi eksperci przygotowali zadania w kategorii Młody Mechanik, Mechanik Zawodowy, a także w części poświęconej elektromobilności „iELEKTROMOBILNI”. Spotkaj się z nami podczas rozgrywek finałowych! |
|
|
|
Adam Małysz i Bartek Ostałowski wiedzą, że decydując się na podzespoły ZF Aftermarket nie muszą wybierać pomiędzy bezpieczeństwem a mocą, mobilnością w terenie a sportowymi emocjami.
|
|
|
|
Wybierając ZF Aftermarket decydujesz się na uznanego dostawcę części zamiennych dla przemysłu motoryzacyjnego, ale też zyskujesz zaufanego partnera, który w ramach programu lojalnościowego ZF [pro]Points nagradza Cię przy każdym zakupie produktów marek: LEMFÖRDER, SACHS, TRW i ZF. |
|
|
|
Nowa kampania reklamowa marki Lemförder skupia się na pionierskim duchu założycieli oraz na innowacyjnej sile i dążeniu do doskonałości. Stanowią one wyznacznik jakości oryginalnych części i związanej z nią precyzji wykonania produktów marki Lemförder.
|
|
|
|
Poznaj ZF [pro]Tech - koncept dedykowany niezależnym warsztatom naprawiającym samochody osobowe i użytkowe, gwarantujący bezpośredni kontakt ze specjalistami. Dołącz do ZF [pro]Tech i weź udział w naszych szkoleniach!
|
|
|
|
Bądź z nami w kontakcie! Śledź aktualności z życia naszej firmy na portalu Facebook. Odwiedź oficjalne fanpage marek SACHS i TRW – czekamy na Ciebie!
|
|
Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy ZF. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|