|
„Historie sukcesu” to cykl video-reportaży, które motywują i inspirują. To opowieści o tym, że w biznesie nigdy nie jest łatwo, a sukces ma niejedno oblicze. Bohaterowie filmów, właściciele warsztatów sieci Bosch Service, w szczerych wypowiedziach opowiadają o swojej biznesowej drodze na rynku motoryzacyjnym. Poznajmy kolejną historię sukcesu!
|
|
| |
– W sieci jesteśmy zobligowani do przestrzegania procedur, które w innym przypadku moglibyśmy pominąć, i które pewnie byśmy zarzucili. A wszystkie te elementy są ważne, bo składają się na końcowy sukces – mówią Aneta Radomska i Dariusz Lutkowski.
– Dziś wiemy, że procedury wprowadzane przez Bosch zdają egzamin. Dziś pracownicy nie myślą, że jedne czynności trzeba zrobić, a inne można pominąć. Dziś działamy wedle procedur i ich przestrzegamy. Na rynku chcieliśmy konkurować jakością całości usługi, a nie tylko ścigać się cenowo. Cenę można obniżać do jakiegoś poziomu, jednak nie o to chodzi. Zależy nam, by usługa była wymierna dla klienta i żeby był on zadowolony z jej jakości.
|
| | Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|
|