|
|
Awaria dwumasy? Valeo ma na to kilka sposobów
Od zestawów konwertujących K4P poprzez oryginalne dwumasowe koła zamachowe (także w zestawach Valeo FullPACK DMF) aż po ostatnią innowację w tej dziedzinie – Valeo Vblade, stosowane tam, gdzie liczy się komfort i trwałość. |
|
Segment kół dwumasowych – dylemat: pozostać przy dwumasie, czy zastąpić sztywnym?
Szacuje się, że wartość sprzedaży sprzęgieł do samochodów osobowych stanowi około 4% całej wartości rynku części. Patrząc z punktu widzenia częstotliwości napraw, sprzęgło wymienia się lub naprawia 5-ciokrotnie rzadziej niż np. hamulce. |
|
Padła dwumasa? Jest tańsze i lepsze rozwiązanie.
Dwumasowe koła zamachowe to większy komfort jazdy dzięki mniejszym drganiom układu napędowego, niższe zużycie paliwa, ale też i kosztowne naprawy w razie przedwczesnego zużycia tego elementu.
|
|
Cztery błędy mechanika, które niszczą sprzęgło
Prawidłowo zamontowana tarcza sprzęgła będzie służyć nawet przez 200 tys. km, ale czasem drobny błąd specjalisty w warsztacie może spowodować, że klient wróci z reklamacją już po kilku tygodniach. Zobacz jak uniknąć takiej nieprzyjemności. |
|
|
Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Valeo. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|