|
„Historie sukcesu” to cykl video-reportaży, które motywują i inspirują. To opowieści o tym, że w biznesie nigdy nie jest łatwo, a sukces ma niejedno oblicze. Bohaterowie filmów, właściciele warsztatów sieci Bosch Service, w szczerych wypowiedziach opowiadają o swojej biznesowej drodze na rynku motoryzacyjnym. Poznajmy trzecią historię sukcesu!
Bosch Service Garnec - zobacz film |
|
| - Dzięki temu, że należymy do sieci warsztatowej, przyjeżdżają do nas nowsze samochody. Bosch pomaga w zdobyciu wiedzy, np. dotyczącej serwisowania aut hybrydowych. Po szkoleniu w Boschu pozbyłem się obaw przed naprawami hybryd. Pomoc w zakresie trudnych napraw jest duża. Jeśli tylko mamy jakiś problem, dzwonimy po pomoc do szkoleniowca. Przeprowadzamy przeglądy gwarancyjne wybranych marek – Mercedesa, BMW, Škody i wpisujemy je do elektronicznej książki serwisowej. Trzy lata temu staraliśmy się o dostęp do elektronicznej książki serwisowej Mercedesa. Musieliśmy wysłać do centrali Mercedesa w Warszawie zdjęcia biura obsługi klienta, opisać nasze wyposażenie warsztatowe i doświadczenie mechaników. Po pozytywnej weryfikacji dostaliśmy swój numer, pewnie dlatego, że jesteśmy warsztatem należącym do sieci Boscha.
|
| | Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|
|