Tytuł: Jak dobrze naprawiać i nie zrażać do siebie ludzi?

MotoFocus Logo

W tym tygodniu poświęciliśmy nieco uwagi szeroko pojętemu tematowi klienta w warsztacie. Zachęcamy do wspólnych rozważań na temat tego, co robić, aby klienci chętnie korzystali z naszych usług. Jakość świadczonych napraw i odpowiednie ceny to oczywiście ważne wartości, trzeba jednak brać pod uwagę fakt, że współcześni klienci są przyzwyczajani do poziomu obsługi, którego doświadczają w innych miejscach np. bankach czy różnego typu salonach sprzedaży. Mamy nadzieję, że przynajmniej część z naszych wniosków, okaże się dla Państwa inspirująca.

Z poważaniem
Witold Hańczka
MotoFocus.pl

Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Reklama
Reklama
Technika
Miniaturka
Informacje
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Nowości
Miniaturka
Miniaturka
Szkolenia
Miniaturka
Zobacz także
Miniaturka
Facebook Google+ Youtube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać

MotoFocus © 2018, Wszelkie prawa zastrzeżone.