|
„Historie sukcesu” to cykl video-reportaży, które motywują i inspirują. To opowieści o tym, że w biznesie nigdy nie jest łatwo, a sukces ma niejedno oblicze. Bohaterowie filmów, właściciele warsztatów sieci Bosch Service, w szczerych wypowiedziach opowiadają o swojej biznesowej drodze na rynku motoryzacyjnym. Poznajmy zatem pierwszą historię sukcesu!
|
| | | |
Mam poczucie, że jestem w elitarnej sieci, która wybiega w przyszłość
- Z perspektywy czasu uważam, że przystąpienie do sieci Bosch Car Service jest moim osobistym sukcesem. Każdy warsztat, który chce się rozwijać, nie może być samotnym strzelcem. Musi należeć do jakiejś organizacji, w której istnieje wspólna strategia, wspólne są procedury, a także ma miejsce wymiana doświadczeń między warsztatami. Nie wyobrażam sobie przynależności do sieci biernej, która oczekuje wyłącznie sprzedaży części. Należę więc do takiej sieci, która ma wyznaczone cele, w której mogę się również sam rozwijać. My prowadzimy warsztat dla klientów, a to klient wybiera ten, do którego ma zaufanie. |
|
| Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|
|