Jeżeli wiadomość nie wyświetla się poprawnie, zobacz ją online |
|
|
Wywiad z Małgorzatą Pawlak, współwłaścicielką Mobiltop AutoCrew z Chełmka
|
|
W biurze obsługi klienta byłam sama. Wiedziałam, że do pomocy będę potrzebowała również kobiet. Uważam, że kobiety lepiej sobie radzą ze zleceniami, dokumentami, wypisywaniem faktur i rozmowami z klientami. Wielu mężczyzn, widząc nas, chce od razu rozmawiać z mechanikiem, ale do takich rozmów nie dochodzi, gdyż pierwszy etap kontaktu z klientem odbywa się w biurze obsługi... czytaj dalej
|
|
|
|
| | W biurze obsługi klienta pracują same panie. Jak reagują klienci?
Rzeczywiście, jest to wyjątkowe i wielu panów, którzy są u nas pierwszy raz, jest zdziwionych, widząc trzy kobiety w dziale obsługi klienta. Jednak dajemy sobie radę i rzadko prosimy mechaników o pomoc... czytaj dalej
|
| |
|
|
| Jak trafiliście do AutoCrew?
Przyjechał do nas przedstawiciel Boscha, przedstawił ofertę i w 2013 r. podjęliśmy decyzję o przystąpieniu do sieci AutoCrew. Jest wiele sieci warsztatowych, ale na naszą decyzję miała wpływ renoma Boscha i dobre postrzeganie tej marki wśród klientów... czytaj dalej |
| | | | Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|
|