Tytuł: Jak uświadamiać klientów warsztatów?

MotoFocus Logo

Chyba każdy mechanik czasem zastanawia się nad tym, jak skutecznie docierać ze swoją wiedzą do klientów warsztatów. Niektórzy kierowcy są w stanie nawet obrazić się, gdy ich ukochanemu pojazdowi wytyka się wady takie jak słabe hamulce czy zużyte amortyzatory. Argumenty dotyczące bezpieczeństwa jazdy rzadko trafiają do osób, którym zależy przede wszystkim na niskich kosztach eksploatacji pojazdu.
Powyższe problemy komunikacyjne rozumie firma KYB, która postanowiła wyposażyć warsztaty w specjalne okulary VR. Wyświetlany w nich krótki film pomaga zrozumieć różnicę w zachowaniu pojazdów ze sprawnymi i niesprawnymi amortyzatorami. Widz może poczuć się jak pasażer auta, poruszającego się po torze testowym.
Mechanik, zamiast tłumaczyć klientowi techniczne zawiłości, będzie mógł po prostu, założyć mu okulary. Czy ten pomysł się przyjmie? Sami jesteśmy tego bardzo ciekawi.


Z poważaniem
Witold Hańczka
MotoFocus.pl

Reklama
Reklama
Warto przeczytać
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Reklama
Reklama
Technika
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Informacje
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Nowości
Miniaturka
Miniaturka
Miniaturka
Szkolenia
Miniaturka
Praca
Facebook Google+ Youtube RSS Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać

MotoFocus © 2017, Wszelkie prawa zastrzeżone.