|
Jak powinien wyglądać idealny warsztat?
|
|
Prowadzimy własny, niezależny biznes pod szyldem znanej marki, którą klienci kojarzą z wysoką jakością. Z każdym miesiącem rośnie nam liczba stałych klientów. Współpraca z siecią to dla nas przede wszystkim możliwość ciągłego rozwoju w każdym aspekcie, dlatego decyzja o przynależności była najlepszą, jaką mogliśmy podjąć. - mówią Karolina i Tomasz Polanowscy, którzy w Toruniu prowadzą serwis samochodowy należący do sieci Bosch Car Services
|
|
|
Pięć
dni to średni czas oczekiwania przez klientów na naprawę lub serwis
auta w Centrum Obsługi Pojazdów Bosch Service Polanowski w Toruniu.
Zakres usług – wszystko poza pracami blacharsko-lakierniczymi. Mimo
kolejek, liczba regularnie powracających klientów cały czas rośnie. BS
Polanowski to dzisiaj sześć stanowisk samochodowych, siedmiu
zatrudnionych mechaników, kilkoro praktykantów z miejscowych szkół
samochodowych oraz trzy osoby w biurze obsługi klienta. Średni wiek auta
w serwisie – 4 lata. Koszt roboczogodziny w cenniku – 100 złotych
netto. 30% czasu pracy to obsługa flot. To dane, których pozazdrościć
może niejeden warsztat.
|
|
|
|
– Serwis samochodowy prowadzimy od szesnastu lat. Od dwóch mamy nowy, duży budynek na większej działce, położonej w dobrym punkcie. Wcześniej był to niewielki warsztat osiedlowy przy domu rodzinnym – opowiadają Karolina i Tomasz Polanowscy. Ale już wcześniej, bo dwanaście lat temu, Polanowscy zdecydowali się na członkostwo w sieci Bosch Car Services. – Chcieliśmy, żeby klienci zostawiali większe pieniądze, przyjeżdżali lepszymi samochodami. Z drugiej strony mieliśmy obawy, że przechodząc do sieci stracimy część stałych klientów. Przyznam, że ceny naszych usług wzrosły. Okazało się jednak, że klienci zostali, bo cena nie zawsze jest najważniejsza przy podejmowaniu decyzji – dodaje T. Polanowski.
|
|
|
|
|
| – Pracujemy pod znanym i cenionym szyldem. Z marką Bosch wiąże się jakość, zaufanie oraz wiedzę. Dzięki temu pozyskaliśmy wielu nowych klientów. Mamy też klientów z innych części Polski, którzy goszcząc w Toruniu szukają serwisów Boscha, bo korzystają z nich na co dzień – opowiada Karolina Polanowska. – Jesteśmy dużo bardziej widoczni na rynku, bo Bosch to powszechnie znana marka. Codziennie widujemy ją w telewizji czy ogólnopolskiej prasie. To zostaje ludziom w głowach – dodaje Tomasz Polanowski.
|
| Właściciele
serwisu pytani o korzyści z przynależności do Bosch Car Services wymieniają
promocję, wsparcie merytoryczne, udział w szkoleniach, audyty, ale przede
wszystkim motywację do rozwoju.
|
| – Wiedzieliśmy, że członkostwo w tak profesjonalnej sieci będzie nas motywować – przekonuje właścicielka serwisu. – Wymagania jakościowe, które są nam stawiane, dają nam takiego pozytywnego kopa, żeby się szkolić oraz szkolić naszych ludzi. Rynek motoryzacyjny rozwija się w bardzo szybkim tempie. Nowe samochody, nowe rozwiązania – żeby temu sprostać, musimy cały czas być na topie. Małe warsztaty wkrótce nie będą miały racji bytu. |
| |
|
|
| | Wiadomość została wysłana przez portal MotoFocus.pl w imieniu firmy Bosch. Wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Ciebie zgodą. Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać. |
|
|